facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

PERKHIDMATAN DI REL (KTMB, LRT, MRT, MONOREL & ERL) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP

8. Apakah langkah pencegahan yang dilaksanakan di stesen dan tren kendalian Prasarana? Open

Loading...
1

Pihak Prasarana akan menjalankan imbasan suhu di semua pintu masuk premis dan stesen. Semua penumpang diwajibkan untuk memakai pelitup muka semasa berada di stesen dan di dalam tren, serta diwajibkan untuk mengimbas kod MySejahtera sebelum memasuk kawasan berbayar di setiap stesen.

Penggunaan hand sanitizer amat digalakkan dan penumpang boleh mendapatkannya di setiap kaunter khidmat pelanggan, sebelum memasuki kawasan berbayar (concourse) di setiap stesen LRT, MRT dan Monorel. Prasarana juga telah meningkatkan kekerapan mencuci eskalator, pemegang tangan, lif dan mesin pembelian token di semua stesen.

A
Posted 2 years agoby altfatech
#31541 views

You must be logged in to post an answer

logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 170

Yesterday 973

Week 4817

Month 18208

Number of Visitors: 1165027

  • Last Updated :18 September 2024.