Bahasa :
Kategori Soalan Lazim
MENGENAI PERKHIDMATAN KAUNTER JABATAN PENGANGKUTAN JALAN (JPJ), AGENSI PENGANGKUTAN AWAM DARAT (APAD) DAN LEMBAGA PELESENAN KENDERAAN PERDAGANGAN (LPKP) SABAH & SARAWAK SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
MENGENAI PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN AWAM DARAT (BAS, TEKSI & E-HAILING) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
PERKHIDMATAN DI TERMINAL PENGANGKUTAN AWAM DARAT SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
PERKHIDMATAN DI REL (KTMB, LRT, MRT, MONOREL & ERL) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
MENGENAI OPERASI LOGISTIK DAN PARCEL HAILING (PHAILING) SEMASA TEMPOH PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN (PKP)/BERSYARAT(PKPB)/PEMULIHAN (PKPP) [LOGISTIK] & [Parcel-Hailing (p-Hailing)] SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
STANDARD OPERATION PROTOCOL (SOP)
BANTUAN PERMAI 2021
Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD), Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali, No. 25 Jalan Raja Laut, 50350 Kuala Lumpur+ Telefon Umum : 03-2603 6700
Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari
Today 160
Yesterday 973
Week 4807
Month 18198
Number of Visitors: 1165017