facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

PERKHIDMATAN DI REL (KTMB, LRT, MRT, MONOREL & ERL) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP

10. Apakah langkah pencegahan yang dijalankan oleh Prasarana untuk kakitangan barisan hadapan? Open

Loading...
1

Semua kakitangan stesen (pegawai khidmat pelanggan, polis bantuan dan kakitangan pembersihan harus memakai pelitup muka dan sarung tangan getah (mengikut keperluan). Setiap kakitangan juga diwajibkan untuk memeriksa suhu badan sebelum memulakan tugas setiap hari.

A
Posted 1 year agoby altfatech
#29580 views

You must be logged in to post an answer

logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari

Hari Ini: 5

Semalam 466

Minggu Ini: 4707

Bulan Ini: 2667

Jumlah Pelawat: 1035883

  • Kemaskini Terakhir : 23 April 2024.