facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

PERKHIDMATAN DI REL (KTMB, LRT, MRT, MONOREL & ERL) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP

10. Apakah langkah pencegahan yang dijalankan oleh Prasarana untuk kakitangan barisan hadapan? Open

Loading...
1

Semua kakitangan stesen (pegawai khidmat pelanggan, polis bantuan dan kakitangan pembersihan harus memakai pelitup muka dan sarung tangan getah (mengikut keperluan). Setiap kakitangan juga diwajibkan untuk memeriksa suhu badan sebelum memulakan tugas setiap hari.

A
Posted 1 year agoby altfatech
#29571 views

You must be logged in to post an answer

logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 99

Yesterday 1095

Week 3329

Month 18127

Number of Visitors: 1006867

  • Last Updated :23 April 2024.