Wheelchair
Bahasa :
Kategori Soalan Lazim
MENGENAI PERKHIDMATAN KAUNTER JABATAN PENGANGKUTAN JALAN (JPJ), AGENSI PENGANGKUTAN AWAM DARAT (APAD) DAN LEMBAGA PELESENAN KENDERAAN PERDAGANGAN (LPKP) SABAH & SARAWAK SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
MENGENAI PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN AWAM DARAT (BAS, TEKSI & E-HAILING) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
PERKHIDMATAN DI TERMINAL PENGANGKUTAN AWAM DARAT SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
PERKHIDMATAN DI REL (KTMB, LRT, MRT, MONOREL & ERL) SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
MENGENAI OPERASI LOGISTIK DAN PARCEL HAILING (PHAILING) SEMASA TEMPOH PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN (PKP)/BERSYARAT(PKPB)/PEMULIHAN (PKPP) [LOGISTIK] & [Parcel-Hailing (p-Hailing)] SEPANJANG TEMPOH PKP, PKPB DAN PKPP
STANDARD OPERATION PROTOCOL (SOP)
BANTUAN PERMAI 2021
Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD), Aras G, M dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali, No. 25 Jalan Raja Laut, 50350 Kuala Lumpur
+ Telefon Umum : 03-2603 6700
Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari
Hari Ini: 117
Semalam 975
Minggu Ini: 2206
Bulan Ini: 23422
Jumlah Pelawat: 671760