facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Tajuk Saiz Tarikh Hit
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN 2025 pdf 916 KB 2370 Muat turun
2 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 771 Muat turun
3 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 970 Muat turun
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 354 KB 747 Muat turun
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 1201 Muat turun
6 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 3840 Muat turun
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 1586 Muat turun
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 4984 Muat turun
9 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 1516 Muat turun
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 5179 Muat turun
11 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 7272 Muat turun
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 2611 Muat turun
  • Dikemaskini pada: 12 Jan 2025
  • Cetak
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6600

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari

Hari Ini: 83

Semalam 899

Minggu Ini: 83

Bulan Ini: 24008

Jumlah Pelawat: 1475229

  • Kemaskini Terakhir : 29 Mei 2025.