facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

No. Title Size Date Hits
1 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 269 Download
2 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 391 KB 578 Download
3 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 507 Download
4 SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 303 Download
5 PERATURAN PERATURAN PENGANGKUTAN AWAM DARAT (PERLESENAN TERMINAL) (STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN) 2024 pdf 3.86 MB 526 Download
6 SLIDE ROADSHOW PELESENAN TERMINAL 2024 pdf 1.07 MB 301 Download
7 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 108 Download
8 GARIS PANDUAN PERMOHONAN PELESENAN TERMINAL VERSI 1 2024 pdf 807 KB 103 Download
9 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 53 Download
10 SURAT PEMAKLUMAN PEMBUKAAN PERMOHONAN LESEN TERMINAL (STESEN & PUSAT PENGANGKUTAN) DAN PENDAFTARAN PROFILING SYARIKAT MELALUI SISTEM PELESENAN KENDERAAN PERDAGANGAN (I SPKP) SECARA ATAS TALIAN pdf 717 KB 54 Download

Garis Panduan dan Pekeliling SPAD masih tergunapakai selaras dengan Seksyen 82 Akta Pengangkutan Awam Darat (Pindaan) 2018 [Akta A1574]

  • Modified on: 03 Nov 2020
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 167

Yesterday 800

Week 4403

Month 2363

Number of Visitors: 1035579

  • Last Updated :23 April 2024.