facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Tajuk Saiz Tarikh Hit
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 2.04 MB 2125 Muat turun
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 2.11 MB 1022 Muat turun
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 2.27 MB 1272 Muat turun
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 2.18 MB 1315 Muat turun
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 836 Muat turun
6 pdf SOALAN LAZIM SYARAT AM BAGI KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 111 KB 1482 Muat turun
  • Dikemaskini pada: 23 Feb 2022
  • Cetak
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari

Hari Ini: 12

Semalam 970

Minggu Ini: 2322

Bulan Ini: 4538

Jumlah Pelawat: 728030

  • Kemaskini Terakhir : 12 Mei 2023.