facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

No. Title Size Date Hits
1 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 391 KB 1839 Download
2 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 1679 Download
3 SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 838 Download
4 PERATURAN PERATURAN PENGANGKUTAN AWAM DARAT (PERLESENAN TERMINAL) (STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN) 2024 pdf 3.86 MB 849 Download
5 SLIDE ROADSHOW PELESENAN TERMINAL 2024 pdf 1.07 MB 749 Download
6 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 485 Download
7 GARIS PANDUAN PERMOHONAN PELESENAN TERMINAL VERSI 1 2024 pdf 807 KB 883 Download
8 KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 467 Download
9 SURAT PEMAKLUMAN PEMBUKAAN PERMOHONAN LESEN TERMINAL (STESEN & PUSAT PENGANGKUTAN) DAN PENDAFTARAN PROFILING SYARIKAT MELALUI SISTEM PELESENAN KENDERAAN PERDAGANGAN (I SPKP) SECARA ATAS TALIAN pdf 717 KB 730 Download
10 SOP PENGGUNAAN LOGO RASMI APAD 26072024 pdf 620 KB 230 Download
11 GARIS PANDUAN DALAMAN UNTUK PENGGUNAAN PERKAKASAN ICT SEWAAN v1 OGOS 2024 pdf 782 KB 142 Download

Garis Panduan dan Pekeliling SPAD masih tergunapakai selaras dengan Seksyen 82 Akta Pengangkutan Awam Darat (Pindaan) 2018 [Akta A1574]

  • Modified on: 03 Nov 2020
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 185

Yesterday 541

Week 185

Month 6016

Number of Visitors: 1180592

  • Last Updated :18 September 2024.