facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Tajuk Saiz Tarikh Hit
1 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 118 Muat turun
2 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 140 Muat turun
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 354 KB 118 Muat turun
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 613 Muat turun
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 1957 Muat turun
6 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 786 Muat turun
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 391 KB 2299 Muat turun
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 2167 Muat turun
9 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 989 Muat turun
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 2840 Muat turun
11 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 3848 Muat turun
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 2116 Muat turun
  • Dikemaskini pada: 14 Nov 2024
  • Cetak
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : Klik Sini

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari

Hari Ini: 746

Semalam 551

Minggu Ini: 746

Bulan Ini: 1297

Jumlah Pelawat: 1237501

  • Kemaskini Terakhir : 28 November 2024.