Saiz Teks
Pilihan Warna A A
facebook twitter instagram youtube linkedin telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Tajuk Saiz Tarikh Hit
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 2.04 MB 1924 Muat turun
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 2.11 MB 974 Muat turun
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 2.27 MB 1195 Muat turun
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 2.18 MB 1241 Muat turun
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 794 Muat turun
6 pdf SOALAN LAZIM SYARAT AM BAGI KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 111 KB 1401 Muat turun
  • Dikemaskini pada: 23 Feb 2022
  • Cetak
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Paparan terbaik menggunakan resolusi 1920 x 1080, pelayar Mozilla Firefox, Chrome & Safari

Hari Ini: 110

Semalam 975

Minggu Ini: 2199

Bulan Ini: 23415

Jumlah Pelawat: 671753

  • Kemaskini Terakhir : 19 Mac 2023.
Menu