facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN (KTP) LESEN TERMINAL (DEPOH KONTENA) pdf 222 KB 112 Download
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN 2025 pdf 916 KB 2768 Download
3 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 828 Download
4 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 1080 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 1240 Download
6 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 4023 Download
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 1642 Download
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 5277 Download
9 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 1600 Download
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 5473 Download
11 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 7575 Download
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 2689 Download
  • Modified on: 18 Jun 2025
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6600

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 142

Yesterday 1577

Week 6136

Month 4693

Number of Visitors: 1500218

  • Last Updated :19 June 2025.
Soalan Lazim

Soalan Lazim