facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN (KTP) BAS 150825 pdf 665 KB 294 Download
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN (KTP) KENDERAAN PELANCONGAN 15082025 pdf 335 KB 256 Download
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN (KTP) LESEN TERMINAL (DEPOH KONTENA) pdf 222 KB 547 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN 2025 pdf 916 KB 4428 Download
5 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 1223 Download
6 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 1710 Download
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 1587 Download
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 5032 Download
9 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 2024 Download
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 6364 Download
11 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 1983 Download
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 6570 Download
13 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 8938 Download
14 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 3104 Download
  • Modified on: 17 Aug 2025
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6600

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 2912

Yesterday 3623

Week 6535

Month 57671

Number of Visitors: 1647497

  • Last Updated :08 September 2025.