facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN 2025 pdf 916 KB 2361 Download
2 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 769 Download
3 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 968 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 354 KB 746 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 1200 Download
6 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 3838 Download
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 1583 Download
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 4981 Download
9 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 1515 Download
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 5169 Download
11 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 7265 Download
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 2608 Download
  • Modified on: 12 Jan 2025
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6600

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 584

Yesterday 834

Week 11253

Month 23610

Number of Visitors: 1474831

  • Last Updated :29 May 2025.