facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 2.04 MB 2633 Download
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 2.11 MB 1266 Download
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 2.27 MB 1593 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 2.18 MB 1654 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 1039 Download
6 pdf SOALAN LAZIM SYARAT AM BAGI KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 111 KB 1753 Download
  • Modified on: 23 Feb 2022
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 523

Yesterday 493

Week 523

Month 18060

Number of Visitors: 831525

  • Last Updated :12 September 2023.