facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 71 Download
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 527 Download
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 243 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 391 KB 510 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 438 Download
6 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 265 Download
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 1036 Download
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 1421 Download
9 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 1555 Download
  • Modified on: 01 Apr 2024
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 829

Yesterday 1061

Week 5116

Month 13794

Number of Visitors: 1002534

  • Last Updated :08 April 2024.