facebook

twitter

instagram

youtube

linkedin

tiktok

telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN 2025 pdf 916 KB 1504 Download
2 pdf SOALAN LAZIM (FAQ) BERHUBUNG PELAKSANAAN PELESENAN TERMINAL DEPOH KONTENA pdf 245 KB 631 Download
3 pdf GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 464 KB 769 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN DEPOH KONTENA pdf 354 KB 591 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN TERMINAL STESEN DAN PUSAT PENGANGKUTAN 2 0 pdf 430 KB 1110 Download
6 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN LESEN PERNIAGAAN PENGANTARAAN (E HAILING) pdf 360 KB 3437 Download
7 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN (PEREDARAN ANTARABANGSA) (RENTAS SEMPADAN ASEAN) pdf 404 KB 1415 Download
8 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 392 KB 4379 Download
9 pdf SOALAN LAZIM BERHUBUNG KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 114 KB 1358 Download
10 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 332 KB 4446 Download
11 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 422 KB 6531 Download
12 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 2472 Download
  • Modified on: 12 Jan 2025
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M, 19 dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : Klik Sini

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 322

Yesterday 1706

Week 5374

Month 322

Number of Visitors: 1403727

  • Last Updated :21 April 2025.