Text Size
Color OptionA A
facebook twitter instagram youtube linkedin telegram

Garis Panduan : Keperluan Tahap Perkhidmatan

No. Title Size Date Hits
1 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN BARANGAN pdf 2.04 MB 1924 Download
2 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PELANCONGAN BAS PERSIARAN pdf 2.11 MB 974 Download
3 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM BAS pdf 2.27 MB 1195 Download
4 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KENDERAAN PERKHIDMATAN AWAM TEKSI pdf 2.18 MB 1241 Download
5 pdf KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN KERETA SEWA PANDU PELANCONGAN pdf 2.18 MB 794 Download
6 pdf SOALAN LAZIM SYARAT AM BAGI KEPERLUAN TAHAP PERKHIDMATAN pdf 111 KB 1401 Download
  • Modified on: 23 Feb 2022
  • Print
logo

Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD),
Aras G, M dan 20 Menara Tun Ismail Mohamed Ali,
No. 25 Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur

+ Telefon Umum : 03-2603 6700

Best viewed using 1980 x 1080 resolution, Mozilla Firefox browser, Chrome & Safari

Today 100

Yesterday 975

Week 2189

Month 23405

Number of Visitors: 671743

  • Last Updated :19 March 2023.
Menu